הפגנות במצרים ותיאור הבלוג

הפגנות במצרים ותיאור הבלוג

יום רביעי, 23 במרץ 2011

אתר איראני מגייס מתנדבים לפעולות התאבדות בבחרין

איראן נוהגת לעשות שימוש רב בתקשורת כדי להגשים את שאיפותיה באזור. בהקשר הזה, קם לאחרונה אתר אינטרנט איראני חדש בשם "אל-רַחיל" ("היציאה למסע"), הקורא לבצע פיגועי התאבדות בממלכת בחרין, שכידוע אוכלוסייתה מורכבת מרוב שיעי. 

באתר נכתב, כי בחרין נתונה ל"פלישה" של מדינות השוכנות בגדה השנייה של המפרץ הפרסי, ובמלים אחרות - מדינות המפרץ הערביות ולא איראן. האתר, שקיבל רישיון לפעול על-ידי הגורמים הרלוונטיים בטהראן, מציג פסוקי קוראן המסיתים לפעילות ג'יהאד (מלחמת קודש) ודברי גנאי כנגד שליטי מדינות המפרץ, תוך ציון המהפכות שהתרחשו בתוניסיה ובמצרים. חשוב להדגיש, כי האתר מטיף גם להשמדת אמריקה וישראל.

האתר קורא, אם כן, להתגייס לפעולות "אִסְתִשְהַאד" (מוות על קידוש השם) בבחרין, תוך שהוא מבטיח לשמור על חשאיותם של אלה המתנדבים ל"משימה". האתר עלה לאוויר לפני כחודש וביקרו בו גולשים מאיראן, בחרין, כווית ומדינות האזור. עד כה, נרשמו למעלה מ-1,800 מתנדבים למשימות התאבדות בבחרין, 60% מהם מאיראן וכ-18% מבחרין.

אתר איראני לגיוס מתאבדים

3 תגובות:

  1. כמה מקסים.

    בחריין עוד עלולה להיות הגפרור שיצית מלחמה בין סעודיה לאיראן.

    השבמחק
  2. האתר בערבית גם? משמרות המהפכה מפעילים אותו? אני זוכרת שבעבר התבטאו האיראנים כי בחרין היא חלק משטחם

    השבמחק
  3. לא הצלחתי לאתר את כתובת האתר, אך מתמונות ומדיווחים שפורסמו בכלי תקשורת ערביים עולה, כי חלק מהתכנים באתר הם בערבית וכי כתובת האתר מסתיימת בסיומת הרשמית של איראן - ir.
    את צודקת, בעבר איימו בכירים מאיראן לספח אליה חלק ממדינות המפרץ, וגם את בחרין:
    http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=658399&blogcode=12041349

    השבמחק